A Reset gomb megnyomásával a mért szög értéke, bármilyen helyzetben lenullázható, így kiegészítő szög is mérhető vele.
Egy függőleges és egy vízszintes beépített libella segíti a méréshez szükséges pontos illesztést.
Raktárkészlet: Raktáron
Digitális libella, dőlésmérő és szögmérő egyben, 50 centiméteres szárhosszúsággal. A szögmérés tartománya 0-tól 180 fokig terjed. A megvilágítható LCD kijelzőn a leolvasási egység 0,1 fok. A „HOLD” funkció segítségével egy adott pozícióban nullázható az érték így segítve az eltérések mérését.
Pontossága: ± 0,2 ⁰ / 0,2 %
A Reset gomb megnyomásával a mért szög értéke, bármilyen helyzetben lenullázható, így kiegészítő szög is mérhető vele.
Egy függőleges és egy vízszintes beépített libella segíti a méréshez szükséges pontos illesztést.
Termékadatok | |
---|---|
Gyártó
|
Nestle |
Beépített libella
|
Igen |
Bruttó tömeg [kg]
|
1.1 kg |
Digitális
|
Igen |
LCD kijelző
|
Igen |
Elemes
|
Igen |
Digitális szögmérő
|
Igen |
Geodéziai, építőipari műszerek és kiegészítők.
1149. Budapest Róna utca 120-122
H-P: 9.00-15.30 | Sz-V: Zárva
Hétfő | 9:00 - 15:30 |
Kedd | 9:00 - 15:30 |
Szerda | 9:00 - 15:30 |
Csütörtök | 9:00 - 15:30 |
Péntek | 9:00 - 15:30 |
Szombat | Zárva |
Vasárnap | Zárva |
A szükséges cookie-k elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ez a kategória csak azokat a sütiket tartalmazza, amelyek biztosítják a webhely alapvető funkcióit és biztonsági funkcióit. Ezek a sütik nem tárolnak semmilyen személyes információt.
A preferenciális cookie-k lehetővé teszik a webhely számára, hogy megjegyezze azokat az információkat, amelyek megváltoztatják a webhely viselkedését vagy megjelenését, például az Ön által választott nyelvet vagy azt a régiót, amelyben tartózkodik.
A statisztikai cookie-k megmutatják számunkra, hogy hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók honlapunkkal azáltal, hogy anonim információkat gyűjtenek. Google Analitika követőkód, amely név nélkül naplózza a látogató böngészőjének és számítógépének adatait.
A marketing cookie-k a látogatók követésére szolgálnak a webhelyeken. Céljuk az, hogy olyan hirdetéseket jelenítsenek meg, amelyek relevánsak és vonzóak az egyes felhasználók számára, és ezáltal értékesebbek a megjelenítők és a harmadik fél hirdetők számára.